Voldoen de geleverde producten niet aan je verwachting? Tot 14 dagen na ontvangst heb je de tijd om jouw bestelling te controleren en ervoor te kiezen de koop te annuleren. Het product moet compleet, ongebruikt en onbeschadigd zijn. Je hoeft geen reden op te geven, hoewel wij dit wel waarderen om onze service te kunnen verbeteren.

Werkwijze ruilen of retourneren

Wil je jouw aankoop retourneren of ruilen? Laat dit ons dan binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen weten via info@kookx.nl. Wij sturen je dan een retourformulier om bij de retourzending te stoppen. Hierop kun je ook aangeven of je het product wilt ruilen. De verzendkosten voor het terugsturen (van jou naar Kookx) zijn voor eigen rekening.

Retouradres:

Kookx

Duistervoordseweg 24

7391 CD Twello

Terugbrengen naar onze winkel mag ook, neem dan wel het ingevulde retourformulier mee. In geval van retourneren krijg je uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding jouw geld terug, tenzij wij jouw retourzending nog niet hebben ontvangen, of tot je hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggestuurd. Voor terugbetaling gebruiken wij het rekeningnummer welke je hebt gebruikt bij de aankoop.

Gaat het om een reparatie, retournering of omruiling onder garantie? Lees dan verder bij ‘garantie’.

Voorwaarden retourneren

Producten dienen schoon, ongebruikt, compleet en netjes retour gezonden te worden in de originele en onbeschadigde verpakking. Schrijf en plak niet op de originele verpakking. Verpak het te retourneren product in een stevige verzenddoos, samen met het retourformulier.

Na ontvangst van de producten in de originele staat en de originele verpakking, crediteren wij het aankoopbedrag en de eventuele verzendkosten (van de originele bestelling) binnen 14 dagen. Houd rekening met eventuele overboektermijnen van de bank.

Retourneren gaat geheel op eigen risico en kosten*. Bewaar daarom altijd een verzendbewijs van de vervoerder. Met de trackingcode van het pakket kun je de zending volgen en bij eventuele vermissing navraag doen. Onvoldoende gefrankeerde pakketten weigeren wij.

Is de retournering incompleet of beschadigd? Dan bepaalt Kookx de hoogte van het te crediteren bedrag.

*Gaat het om een reparatie, retournering of omruiling onder garantie? Lees van verder bij ‘garantie’.

Garantie

Is het product kapot, of werkt het niet naar behoren? Dan heb je waarschijnlijk recht op garantie. Neem altijd contact met ons op, bij voorkeur telefonisch, om te bepalen of het gaat om garantie.

De verzendkosten voor garantieaanvragen of -omruilingen hoef je niet zelf te betalen. Hiervoor ontvang je van ons een verzendetiket. Eventuele eigen gemaakte verzendkosten of aanlevering buiten onze voorwaarden, worden niet door ons vergoed.

Product toegevoegd aan vergelijking